Snodd av Anna, som säkert snott den från någon annan...

Vilken superhjältekraft skulle du vilja ha, och varför?
Odödlig :)

Den konstigaste kombination av mat du brukar äta?
Jag brukade äta leverpastejsmackor med flingor på.

Varför försvann dinosaurierna?
För att jag åt upp dom!

Varför är himlen blå?
Därför att den fan inte kunde vara grön. :(

Varför är snön vit?
Det var den enda färgen som fanns kvar

Var ligger internet?
I fängelset. Intern-net. Hahaha!

Beskriv jorden undergång:
Enligt bibeln ska den ha inträffat ett par gånger redan, så det är ju bara att kopiera därifrån... ;)

Skriv ditt namn baklänges:
DUG

Vad tänker du på just nu?
Jag tänker inte. Jag gör bara.

Vad har du lärt dig idag?
Att sura godisar i ett glas med läsk är en dålig kombination

Vilka tre uppfinningar skulle du inte kunna leva utan?
Choklad, Dator och Twilightfilmen

Vilken är den värsta förolämpningen du fått?
Hmm... Med tanke på att jag är blondin så har jag faktiskt aldrig fått en. ;)

Vilken är den största lögn du någonsin dragit?
Att jag har ett liv...

Vilket är ditt bästa partytrick?
Jag har bara ett, så det är lite svårt att välja. ^^

Tror du på UFOn?
Nåt ska man ju tro på

När slutade du tro på Tomten?
Ärligt talat - han är en gubbe i röd kostym som bor mitt ute i nowhere och tycker om barn. Är det bara jag som ser faran här?

När var du som fullast?
I förrgår.

Du är på menyn - beskriv dig som en måltid:
Chokladpudding :)

Beskriv dig själv som om du skulle säljas på auktion:
Använd, missfärgad, blekt leksak för löjligt billigt pris

Om du var tvungen att döda någon, vem skulle det vara?
Får man bara välja en?
...
Tja, det ska väl i så fall vara de som gjorde "Hej då min bajskorv" - jag kan inte få Anna sluta sjunga den. :S

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, nej han kan du ju inte döda! :D

2008-12-11 @ 20:37:30
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0