Mitt eviga hat mot djävulens påhitt - crocs!

Ååh vad jag hatar CROCS! Jag är omringad av dem! Ärligt talat - har människor ingen smak? Har man på sig en mörkblå T-shirt och ett par jeans SÅ KAN MAN VÄL FAN INTE GÅ OMKRING I ETT PAR SKRIKORANGE CROCS PÅ FÖTTERNA!!!! Vad är en människa för en människa om människan ifråga bär crocs?!?!?! Jag skiter i om de är himmelskt sköna - för de är helvetiskt fula! Åååh! Jag blir galen! Mitt mål här i livet ska bli att göra världen fri från alla dessa crocs. Det är inte nyttigt att ha så fula skor. Visst, om de är svarta eller vita, eller mörka i största allmänhet. MEN FÄRGADE?! AAAAH! Jag dör hellre än att ha crocs på mig. Usch! Död åt crocs! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0