You've been INK'D baby!

Nu är det gjort! Nu är den där! I'm INK'D!
Tyvärr har jag ingen bild på den, för det är jävla svårt att fota i macro på ryggen med båda händerna. Så det får någon annan göra. Men anyways, den är sååå fiiiiin!! :D Den blev lite större än jag förväntat mig, men vad ska jag göra åt det nu? Äh! Annars hade den blivit så liten, och ögonen hade inte kommit med.
EmPem och jag var iväg till Diablo i stan - Hornstull. Det tog 40 minuter för mig att göra, och 10 för Emelie - så vi gick därifrån efter typ 1½ timma. ^^ Det gjorde inte ont heller - det var mest obehagligt. Det känns som om någon annan noppar ens ögonbryn, fast på samma ställe flera gånger och i övernaturlig snabbhet. Tänk en symaskin, liksom. Så efter ett tag satt jag helt uttråkad. Fast jag märkte att jag spände magen hela tiden, så idag (dagen efter alltså) har jag träningsvärk där. Idag har jag tagit bort plasten och gjort rent, så nu är den jättefin! Den känns fortfarande som ett blåmärke typ, och om någon kommer åt kanske det gör lite ont. Men det var definitivt värt det! :D

I feel pretty. Oh so pretty. I feel pretty, and witty and... ink'd!

Kommentarer
Postat av: Oscar L

Halloj ^^

Jag har hittat hit, hoppas smittan har gått över om inte så får du krya på dig!



Själv tänker jag förbli förkyld så länge jag kan så att risken förblir minimal att bli smittad av svininfluensan eller något annat mumbo-jumbo.



Får ursäkta att jag inte svarat på PA.



Kan ju kolla in min blogg som inte uppdateras alltför ofta xD



(Om du inte vet vem jag är så är jag din granne ;))

2009-10-13 @ 10:06:41
URL: http://sophiespojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0